Οι διακοπές των Χριστουγέννων φεύγουν αφήνοντας ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων με 2-3 παραπανίσια κιλάκια. Αν είσαι ένας από αυτούς και η ενοχή σε έχει κυριεύσει, χαλάρωσε διότι δεν ήρθε το τέλος του κόσμου! Ας είμαστε ειλικρινείς, η προσθήκη βάρους είναι φυσιολογική και σε διαβεβαιώ πως ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, θα επανέλθει πολύ σύντομα το σώμα σου σε φόρμα!

 

 

1. Οχι στις ακραίες δίαιτες
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως ακολουθώντας μία ακραία δίαιτα θα έχουν πιο γρήγορα το αποτέλεσμα που επιθυμούν. Αν αυτή η λύση έχει περάσει από το μυαλό σου, πρέπει να σε ενημερώσω πως μία τέτοια δίαιτα α) Δε θα ωφελήσει την υγεία σου β) Υπόσχεται γρήγορη απώλεια βάρους, όμως συνήθως εξαντλεί τον οργανισμό και οδηγεί στην υπερφαγία.

2. Θέσε ρεαλιστικούς στόχους. 
Όχι το να γίνεις μοντέλο της victoria secret σε μία εβδομάδα δεν είναι ένας από αυτούς. Μην πιέζεις τον εαυτό σου. Εφόσον ακολουθείς μία σωστή διατροφή και ασκείσαι θα δεις συντόμως τις αλλαγές στο σώμα σου.

3. Περισσότερο νερό, λιγότερο αλκοόλ.
Την περίοδο των διακοπών συνήθως βγαίνεις περισσότερο με αποτέλεσμα να πίνεις 2-3 ποτάκια παραπάνω τη φορά. Μην ξεχνάς όμως πως τα αλκοολούχα ποτά είναι σημαντική πηγή θερμίδων. Για παράδειγμα ένα σφηνάκι τζιν, βότκα ή ουίσκι έχει 97 θερμίδες, 1 ποτήρι μπίρα 355 ml έχει 135-145 θερμίδες και ένα γνωστό κοκτέιλ μπορεί να φτάσει έως και 700 θερμίδες. Αν ο στόχος λοιπόν είναι η απώλεια βάρους, προτίμησε τη συχνή κατανάλωση νερού. Στις εξόδους επέλεξε μη αλκοολούχα ροφήματα όπως φυσικούς χυμούς και τσάι.


4. Ακολούθησε μία σωστή διατροφή.

Όχι δεν εννοώ περίπλοκα πράγματα. α) Απέφυγε τα αγοραστά φαγητά τύπου fast food. β) Κατανάλωσε ένα πλήρες, θρεπτικό πρωϊνό σε καθημερινή βάση. Το πρωινό γεύμα ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και σε γεμίζει ενέργεια για όλη την ημέρα! γ) Προτίμησε τα μικρά και συχνά γεύματα. Τρώγοντας κάθε 3-4 ώρες, ο οργανισμός σου θα κάνει τις απαραίτητες καύσεις και θα σταματήσεις τις βραδινές λιγούρες!

5. Λίγη γυμναστική δεν έβλαψε κανέναν.
Μπορεί να είναι στο γυμναστήριο της γειτονιάς σου, έξω στους δρόμους, ακόμα και στο σπίτι!Όπως και να ‘χει η σωματική άσκηση 3-4 φορές την εβδομάδα για 30′-40’ θα βοηθήσει σημαντικά τη φυσική σου κατάσταση. Προσοχή! Εάν είσαι αρχάριος μην το παρακάνεις με την γυμναστική από τον πρώτο κι όλας καιρό. Βάλε έναν στόχο τη φορά και δώσε στο σώμα σου το χρόνο που χρειάζεται δίχως υπερβολές.

 

Ονομάζομαι Δάφνη και μένω στην Αθήνα. Από τη στιγμή που αποφάσισα να μάθω να μαγειρεύω ένας έρωτας ξεκίνησε. Πιστεύω πως η μαγειρική δεν είναι απλά μία διαδικασία ικανοποίησης φυσικής ανάγκης του ανθρώπου, αλλά τέχνη! Μου αρέσει να συζητώ για φαγητό, να το φωτογραφίζω και να ανακαλύπτω καινούργιες γεύσεις. Πώς θα μπορούσα λοιπόν να μη γράφω γι'αυτό;