brain-lesions-may-be-cause-of-taste-loss-in-ms-patients

Δεν υπάρχει άνθρωπος να μην ευχαριστιέται ένα καλομαγειρεμένο, νόστιμο φαγητό μετά από μία γεμάτη ημέρα! Παρόλα αυτά όλοι εμείς που μένουμε και φροντίζουμε τον εαυτό μας μόνοι μας, φτάνουμε κάποια στιγμή στο σημείο όπου το μαγείρεμα καταλήγει σε μία καθημερινή -όχι και τόσο διασκεδαστική- ρουτίνα. Σε νιώθω; Αν ναι έχω 8 tips για να αναβαθμίσεις και το πιό απλό φαγητό, ξεφεύγοντας από τα ίδια και τα ίδια!

1. Μη φοβάσαι τα μπαχαρικά!
Γιατί να προσθέσεις μπαχαρικά στο πιάτο σου; Αρχικά θα δώσουν μοναδική γεύση και άρωμα στο φαγητό σου, δεύτερον είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία σου. Η ποικιλία είναι πραγματικά μεγάλη εκεί έξω για να διαλέξεις. Τα προσωπικά αγαπημένα μου είναι κανέλα-γαρίφαλο για να γλυκάνουν το φαγητό, κάρυ-κουρκουμάς-πάπρικα για πικάντικες γεύσεις, κύμινο και μαύρο πιπέρι για να μη σου φανεί ξανά το φαγητό ανάλατο.

Συμβουλή! Μη βουτήξεις κατευθείαν στα βαθιά, πρόσθεσε ένα μπαχαρικό τη φορά ή αγόρασε έτοιμα μείγματα, όπως για παράδειγμα «μείγμα μπαχαρικών για ψητά», μέχρι να καταλήξεις στα δικά σου αγαπημένα.
misir-carsisi-gezisi_646x340

2. Δώσε μυρωδιά στο πιάτο σου!
Τα φρέσκα και αποξηραμένα μυρωδικά θα μπορούσα να πω πως «τελειοποιούν» το φαγητό! Προσφέρουν μοναδικά οφέλη στον οργανισμό σου και απίστευτη μυρωδιά στο πιάτο σου. Ποιά είναι; Ρίγανη, βασιλικός, μαϊντανός, δάφνη, θυμάρι, δυόσμος, άνηθος και άλλα πολλά! Πλύνε τα φρέσκα μυρωδικά και αποθήκευσε στην κατάψυξη, ενώ τα αποξηραμένα στο ντουλάπι σου για να διατηρηθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πρόσθεσέ τα στο τέλος του μαγειρέματος και κάνε τους όλους να αναρωτιούνται τι έβαλες και έγινε το φαγητό τόσο νόστιμο!

3. Φρούτα και λαχανικά!
Όχι δε θα σου μιλήσω για το πόσο θρεπτικά είναι αυτή τη φορά. Όπως και να το κάνουμε όμως φίλοι μου εσείς που νιώθετε απέχθεια για κάθε τι λαχανικό ή φρούτο μην εθελοτυφλείτε. Ακόμα και το πιo «λιπαρό» φαγητό αναβαθμίζεται με την προσθήκη λαχανικών και φρούτων. Δοκίμασε να προσθέσεις μανιτάρια, λιαστή ντομάτα, ρόδι, σταφίδα σουλτανίνα, αβοκάντο, ελιές ή ό,τι άλλο προτιμάς στο κύριο γεύμα σου και θα με θυμηθείς! Δε σε πείθω; Για ρίξε παρακάτω μία ματιά!
pomegranate-molasses-chicken-with-bulgur-salad-940x560

4. Μαρινάρισμα!
Μπορείς να μαρινάρεις κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, ακόμα και τόφου! Πώς; Με διάφορους τρόπους. Παραδείγματα: α)Κοτόπουλο ψητό σε μαρινάδα γιαουρτιού β)Ψητό χοιρινό μπούτι με μαρινάδα γ)Γαύρος μαρινάτος δ)Βίγκαν σάντουιτσ με μαριναρισμένο τόφου
Η μαρινάδα θα δώσει νέα διάσταση και γεύση στο φαγητό σου, ειδικά σε εκείνα τα μέρη του κρέατος που είναι σκληρά σα πέτρα! Πειραματίσου με διάφορα υλικά όπως μέλι, πικάντικες σως, κρασί και μπαχαρικά. Μία αναζήτηση στο google θα σου δώσει την έμπνευση που χρειάζεσαι!

5) Γαλακτοκομικά και μη προϊόντα!
Σκέψου ό,τι φαγητό σου αρέσει να μαγειρεύεις. Ωραία τώρα ξανασκέψου το σερβιρισμένο με μία ποσότητα στραγγιστό γιαουρτάκι, τριμμένη μοτσαρέλα, κρέμα ή γάλα καρύδας, τυρί γκούντα κλπ. Αμέσως αποκτά γεύση χωρίς να χρειάζεται να το βομβαρδίσεις με επιπλέον θερμίδες, για τους φίλους που προσέχουν τη διατροφή τους! tip! Εριξες λίγο παραπάνω πιπεράκι στο φαγητό και έγινε πιο καυτερό για τα γούστα σου; Πρόσθεσε 1-2 κ.σ στραγγιστό γιαούρτι και λύθηκε το πρόβλημα!
img_0200-3

6) Διάφοροι τρόποι μαγειρέματος!
Οι περισσότεροι στην κουζίνα μας έχουμε την τύχη να διαθέτουμε φούρνο,εστίες μαγειρέματος,σχάρες,ψηστιέρες και διάφορα σκεύη. Ο,τι έχει κανείς καλό είναι! Είναι λοιπόν καιρός να αξιοποιήσεις όλες τις επιλογές σου! Δοκίμασε να ψήσεις τα λαχανικά σου στο γκριλ αυτή τη φορά αντί να τα σερβίρεις ωμά, φτιάξε ριζότο αντί για βραστό ρύζι, ψητές πατάτες αντί για τηγανιτές και πάει λέγοντας! Η διαδικασία αυτή θα σε βγάλει από τη ρουτίνα του να μαγειρεύεις τα ίδια φαγητά συνέχεια και θα σε διασκεδάσει παράλληλα!

7) Εξτρα tips!
•Γλύκανε τις σως σου με μέλι, ταχίνι ή οποιοδήποτε γλυκαντικό της προτίμησής σου.
•Χρησιμοποίησε φρέσκα υλικά. Έτσι θα αποκλείσεις το ενδεχόμενο να χαλάσει η γεύση του φαγητού επειδή έμεινε μία εβδομάδα παραπάνω απ’ότι έπρεπε στο ψυγείο ή δεν ήταν καλή η ποιότητά του.
•Χρησιμοποίησε ξύσμα, χυμό και σάρκα λεμονιού για να νοστιμίσεις το φαγητό σου. Το ίδιο ισχύει και με τα πορτοκάλια. Τα φρούτα αυτά είναι προσιτά σε όλους και φτιαγμένα για να δίνουν γεύση και στο πιο άνοστο φαγητό. Εκμεταλλεύσου τα!

8) Διάλεξε το πιάτο σου!
Το tip αυτό αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα εφόσον έχεις καλύψει το θέμα της «γεύσης». Διάλεξε το πιάτο σου! Ακούγεται περιττό, ίσως και λίγο υπερβολικό από μέρος μου. Το να σερβίρεις όμως το φαγητό που ετοίμασες με τόσο μεράκι στο κατάλληλο σκεύασμα, ανάλογα με τις προτιμήσεις σου, θα κάνει τη διαφορά. Πώς; Το φαγητό θα φαίνεται πιο ελκυστικό με αποτέλεσμα να σε χορτάσει και να το ευχαριστιέσαι περισσότερο.
f-three-eight-four-385-coldharbour-lane-brixton-cocktail-bar-restaurant-hipster-industrial-small-plates-ping-pong-food

 

Ονομάζομαι Δάφνη και μένω στην Αθήνα. Από τη στιγμή που αποφάσισα να μάθω να μαγειρεύω ένας έρωτας ξεκίνησε. Πιστεύω πως η μαγειρική δεν είναι απλά μία διαδικασία ικανοποίησης φυσικής ανάγκης του ανθρώπου, αλλά τέχνη! Μου αρέσει να συζητώ για φαγητό, να το φωτογραφίζω και να ανακαλύπτω καινούργιες γεύσεις. Πώς θα μπορούσα λοιπόν να μη γράφω γι’αυτό;

Comments are closed.