Θέλεις να χάσεις κιλά; Έχεις προσπαθήσει πολλές φορές και δεν τα έχεις καταφέρει; Προσπάθησε να αποδεσμευτείς απο τις κακές σου συνήθειες!

1. Πρόσθεσε στην διατροφή σου αλεύρι λιναρόσπορου! Το αλεύρι λιναρόσπορου είναι πάρα πολύ ευεργετικό στην καλή υγεία του παχύ εντέρου διότι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και ωμέγα-3 λιπαρά. Εάν δεν σου αρέσει η γεύση του κατανάλωσε το με δημητριακά, ξηρούς καρπούς και μέλι. Θα μπορούσες επίσης να το καταναλώσεις με κεφίρ για να κάνεις μια καλή αποτοξίνωση εντέρου. Η αποτοξίνωση διαρκεί 15 ημέρες, προκαλεί πλήρη καθαρισμό εντέρου και πρέπει να την κάνετε 1 φορά τον χρόνο.

Αποτέλεσμα εικόνας για αλλαζω συνηθειες στην ζωη σου

2. Κοιμήσου πολύ! Αν θέλεις να χάσεις κιλά πρέπει να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 με 9 ώρες κατά την διάρκεια της νύχτας. Όταν δεν κοιμάσαι πολύ έχεις την αίσθηση ότι πεινάς και τρως περισσότερο από όσο θα έτρωγες εάν κοιμόσουν περισσότερο. Και το χειρότερο; Έχεις την αίσθηση ότι έχεις την ανάγκη να καταναλώσεις «βρώμικο»!

3. Κατανάλωσε πολύ νερό! Θα πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό. Όταν δεν καταναλώνεις πολύ νερό έχεις την αίσθηση ότι πεινάς ενώ διψάς και αντί να πιεις νερό, τρως. Καλό θα ήταν να καταναλώνεις 2 ποτήρια με νερό πριν απο κάθε γεύμα για να φας λιγότερο από το γεύμα σου. Το νερό χαρίζει την αίσθηση του κορεσμού και γενικά τρως λιγότερο. Δοκίμασε το!

4. Περπάτα! Δεν είσαι λάτρης της γυμναστικής; Κάνε γρήγορο περπάτημα! Για να δεις διαφορά στο σώμα σου πρέπει να περπατάς γρήγορα 1/2 με 1 ώρα την ημέρα. Μπορείς να κάνεις μία γρήγορη βόλτα έξω ή να κάνεις το περπάτημα σου σε διάδρομο.

Αποτέλεσμα εικόνας για γρηγορο περπατημα
5. Βγες έξω! Βγές έξω με φίλους -όχι για φαγητό-ή ακόμα και μόνος/η σου. Μερικές φορές τρώμε μόνο και μόνο από ευχαρίστηση! Για αυτό είναι καλό να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν! Εάν δεν έχεις την διάθεση να βγείς έξω τότε βρές κάτι ευχάριστο να κάνεις σπίτι σου και θα καταλάβεις ότι αυτό είχες ανάγκη να κάνεις και όχι να φάς!

6. Κάνε διαλογισμό! Ως γνωστόν το στρές και το άγχος παχαίνουν! Ε λοιπόν με τον διαλογισμό θα μειώσεις σε μεγάλο βαθμό τα επίπεδα του στρές και του άγχους σου. Υπάρχουν πάρα πολλά βιβλία διαλογισμού που θα σε βοηθήσουν και πολλά videos στο youtube επίσης.

7. Μείωσε τα αλκοολούχα ποτά και τα αναψυκτικά! Όταν προσπαθείς να χάσεις κιλά είναι πολύ σημαντικό να μειώσεις τα αλκοολούχα ποτά και τα αναψυκτικά. Τα αλκοολούχα ποτά έχοντας μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και σε αλκοόλ, θα σε παχύνουν και θα ανεβάσουν τα επίπεδα του στρες σου ενώ τα αναψυκτικά ακόμα και να μην εμπεριέχουν ζάχαρη θα σε φουσκώσουν!

mm
Γειά σας :) Eίμαι η Άννα και σπουδάζω Διοίκηση Αγροτικών Επιχειρήσεων στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης. Αποφάσισα να αρθρογραφήσω γιατί είναι ένας όμορφος τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας, να μοιραστώ τα πιστεύω μου, τα μυστικά μου και τις ανησυχίες μου, και να λύσω ότι απορίες έχετε. Είμαι πρόσχαρη και κοινωνική και στον ελευθερό μου χρόνο μου αρέσει να διασκεδάζω με τους ανθρώπους που αγαπώ, να κάνω κοινωνική και εθελοντική εργασία, να διαβάζω βιβλία, να χορεύω και να ταξιδεύω.