Δεκαπέντε λεπτά την ημέρα χρειάζονται για να μείνεις σε φόρμα, εσύ, αγαπημένη φίλη αναγνώστρια, που ψάχνεις εκείνη την fitness ρουτίνα για να διατηρήσεις ή ακόμη και να βελτιώσεις το σχήμα του κορμιού σου.

Αν και το καλοκαίρι, φέτος, έκανε την εμφάνιση του, νωρίς, στα μέσα του Μάη, τώρα αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα και να εμφανιστεί ξανά, κανείς δεν ξέρει πότε. Το γεγονός αυτό μας βολεύει ιδιαίτερα, λοιπόν,ώστε να ασχοληθούμε μερικές μέρες παραπάνω με το σώμα μας πριν βγούμε στις παραλίες.

Ναι, μερικές μέρες γυμναστικής μπορούν να κάνουν την διαφορά γι αυτό μην αργείς!

Στο βίντεο που σου παραθέτω θα βρεις εύκολες ασκήσεις, που μπορείς να κάνεις στο σπίτι σου, χωρίς να χρειάζεσαι κανέναν μα κανέναν εξοπλισμό(εντάξει θα χρειαστείς μία καρέκλα που δεν το λες και εξοπλισμό!).

Άσε στην άκρη βαρεμάρα και δικαιολογίες, πιάσε ένα μπουκαλάκι νερό και ξεκίνα ΤΩΡΑ.

Ένα τεταρτάκι είναι μόνο!

Θα δεις πόσο γρήγορα θα περάσει, πόσο όμορφα θα νιώθεις μετά και, το κυριότερο, μετά από μερικές ημέρες (αν επαναλαμβάνεις την ρουτίνα) θα απολαύσεις τους καρπούς του κόπου σου, θα είσαι fit!

Υ.Γ Εάν τώρα είσαι κομματάκι lazy girl, η γυμναστική δεν είναι το δυνατό σου σημείο, αλλά θέλεις και λίγο fitness στη ζωή σου, δες εδώ τι μπορείς να κάνεις.

 

mm

Fashion watcher, lover and bag maniac.

-Be yourself in a chic outfit-