Καλοκαιράκι έρχεται και όλοι μας θέλουμε αν όχι να χάσουμε κιλά να διατηρήσουμε τα ίδια.. Καλό είναι βέβαια εάν δεν θέλουμε να χαλάσουμε τον μεταβολισμό μας,να τρώμε κάθε τρεις ώρες μκρά γεύματα και διάφορα σνακ χαμηλά σε θερμίδες!
Παρακάτω θα βρούμε τα καλύτερα σνακ για όλες τις ώρες της μέρας..

ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ ΑΜΥΓΔΑΛΑ

Τι καλύτερο από ξηρούς καρπούς? Τα ανάλατα αμύγδαλα μας χορταίνουν άμεσα,περιέχουν ελάχιστες θερμίδες όταν τρώγονται σε μικρές ποσότητες,πρωτεΐνες και επιπλέον είναι πολύ εύκολο να τα έχουμε όλη μέρα μαζί μας.

ENA TOΣΤ ΜΕ ΚΑΣΕΡΙ ΚΑΙ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ

Μαύρες φέτες ψωμί, μία φέτα κασέρι και μία φέτα γαλοπούλα light!Εξίσου πλούσιο σε πρωτεΐνες σνακ,με μόλις 100 θερμίδες το οποίο μπορείς άνετα να το απολαύσεις οποιαδήποτε ώρα της μέρας!

 

ΦΡΟΥΤΑ Η ΧΥΜΟΙ

Ε καλοκαίρι είναι πλέον,άφθονα φρούτα υπάρχουν και για τους πιο απαιτητικούς!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα μεγάλα φρούτα (πχ μπανάνα) τρώμε μόνο ένα ενώ στα πιο μικρά (πχ βερύκοκα) ως τρια. Κεράσια και φράουλες τρώμε περίπου δέκα. Επιπρόσθετα μπορούμε να κάνουμε γευστικούς χυμούς,θα πρότεινα δύο πορτοκάλια και μία μπανάνα γευστικό και πλούσιο σε βιταμίνες!!

 

ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Όλοι μας λαχταράμε τα γλυκά και φυσικά πρέπει να υπαρχούν στη διατροφή μας σε μικρή ποσότητα..Δύο σειρές μαύρης σοκολάτας αποτελούν ιδανικό σνακ και μας γεμίζει και ενέργεια!

ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΛΙΠΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕΛΙ Η ΒΡΩΜΗ

Χορταστικό σνακ και σε συνδυασμό με τη βρώμη η το μέλι μας κόβει την όρεξη για αρκετή ώρα..Πλούσιο σε πρωτεΐνες και ασβέστιο, για οποιαδήποτε ώρα της μέρας!

ΠΟΠ ΚΟΡΝ

Ναι είναι γεγονός,επιτρέπεται να τρώμε τέτοια σνακ ανάλατα και χωρίς βούτηρο βέβαια,καθώς είναι νόστιμα,εύκολο να τα διατηρήσεις και να τα καταναλώσεις οποιαδήποτε ώρα της μέρας χωρίς να επιβαρύνεις τον οργανισμό σου!

Απολαύστε λοιπόν άφοβα!!